SEO és keresőoptimalizálás

SEO TANÁCSADÁS


20 345 2623 / info@generalcomputer.hu

SEO audit

A SEO audit egy technikai és szemantikai elemzés, amely lehetővé teszi, hogy értékelje egy weboldal azon képességét, hogy meghatározott keresési kulcsszavakra hova helyezi a keresőmotor. Az optimalizálási területek, amelyeknek egy weboldal alávethető, szinte számtalan. A keresőmotorok robotjainak megfelelő hozzáférhetőségétől kezdve a tartalom szemantikai relevanciájáig, a legfrissebb webes technológiáknak való megfelelés fejlettebb szempontjain keresztül.

Versenytársak elemzése

A versenytársak folyamatos elemzése minden SEO projekt alapvető szakasza. Az összesített keresési trendek és a láthatóságot biztosító kulcsszavak természetes elhelyezkedésének elemzése lehetővé teszi a következőket:
  • a közvetlen organikus és közvetett üzleti versenytársak azonosítása;
  • meg kell ismerni a versenytársak stratégiáit, hogy előre láthassák mozdulataikat;
  • fel kell ismerni az új iparági trendeket és üzleti lehetőségeket.
  • Egy mélyreható versenyelemzés magában foglalja a backlink profil, a kulcsszavak, a tartalom és még sok más értékelését. A cél egy reverz mérnöki eljárás segítségével azonosítani mindazokat az elemeket, amelyek hatékonynak bizonyultak a versenytársak referencia stratégiáiban.

    Kulcsszókutatás

    A kulcsszókutatás az online felhasználók által a weboldal tartalmának azonosításához és megkereséséhez használt szemantikailag leginkább releváns kifejezések felfedezésének és elemzésének folyamata.

    A kulcsszókutatásnak köszönhetően lehetséges:
  • meghatározni egy hatékony SEO tervet, amely kézzelfogható és mérhető eredmények generálására képes;
  • hozzáférhető és navigálható weboldal fejlesztése
  • A minőségi tartalom létrehozása, amely képes reagálni következetesen az információs igény és a keresési szándék felhasználók ismertté tenni egy márkát. A kulcsszókutatás a digitális marketing kampányok kiindulópontja, és az egyik leghasznosabb SEO tevékenység.

    Valójában fontos folyamatosan figyelemmel kísérni azokat a kulcsszavakat, amelyeknél a webhely a referencia versenytársakhoz viszonyul.

    Információs architektúra

    A SEO bevált gyakorlatoknak megfelelő weboldal létrehozása mind a navigációs utak, mind a tartalom körültekintő tervezését és ésszerűsítését igényli. A struktúrának valójában karcsúnak kell lennie, képesnek kell lennie a felhasználók böngészési élményének és a keresőmotorok feltérképezésének kielégítésére.

    SEO migráció

    A migráció nagy lehetőséget és kockázatot jelenthet egy webhely által idővel megszerzett láthatóság szempontjából.

    Legyen szó márkajelzésről, új CMS-re való áttérésről vagy tartományváltásról, elengedhetetlen ennek a kényes folyamatnak minden szakaszát megtervezni és figyelemmel kísérni, amellyel előbb-utóbb minden webhely szembesül. 06. Web teljesítmény A weboldal betöltési sebessége rangsorolási tényező, és befolyásolja a SERP-ben való rangsorolás képességét. Az oldal optimalizálása és gyors oldalbetöltése lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyorsan megtalálják, amit keresnek, és a Google könnyedén feltérképezze annak tartalmát. 07. Linképítés Köztudott, hogy a linképítés, ha jól végezzük, javíthatja a weboldal organikus pozícionálását. Gyakran azonban ez egy taktikai tevékenység, amely elavult megközelítéseken alapul, és hatástalan. Annak a tartománynak a backlink-profilja, amelyet együtt kíván elhelyezni, és a referencia versenytársak auditja, lehetővé teszi a link-beszerzési kampány stratégiai tervezését és lebonyolítását, védve a káros büntetésektől. 08. SEO az e-kereskedelem számára Számos olyan digitális marketing tevékenység létezik, amely képes az e-kereskedelem forgalmának elterjesztésére a konverziók növelése érdekében. Az egyik leghatékonyabb és jövedelmezőbb kétségtelenül a SEO. A fő online értékesítési platformok, például a Magento, a Shopify, a BigCommerce vagy a WooCommerce alapértelmezett beállításai azonban veszélyeztethetik az online áruház természetes láthatóságát. Az Amazon-hoz hasonló e-kereskedelem egyre dominánsabb helyet foglal el az organikus keresési eredmények között, és a SEO vált iparági szabványsá. A jó tanácsadó szerepe ezért SEO stratégiák kidolgozása és fejlesztése a skálázható és fenntartható e-kereskedelem számára, amely jobban képes szembenézni a legnagyobb üzletek versenyével a felhasználók elfogása érdekében a kutatás, az értékelés és az online vásárlás különböző szakaszaiban. 09. Nemzetközi SEO Azok a vállalatok, amelyek új nemzetközi piacra lépnek, számos kihívással néznek szembe. Többnyelvű webhely fejlesztése, amely pozicionálja magát a Google-n (vagy a referenciaország fő motorján), összetett tevékenység, amely mindenekelőtt a következőket igényli: lokalizálja és lefordítja a tartalmakat, tiszteletben tartva a helyi kultúrákat világosan jelölje meg a nyelvet és az országot, amelyben elhelyezkedni szeretne. 10. Projektmenedzsment Sokan szeretnék méretezni az SERP-ket, hogy a lehető legnagyobb láthatóságot érjék el a keresőmotorok organikus eredményeiben. Ehhez jól definiált stratégiára, vertikális készségekre van szükség, de olyan emberre is, aki tudja, hogyan helyezze fontossági sorrendbe és felügyelje a tervezett tevékenységek előrehaladását. És ezért egy többé-kevésbé összetett SEO projekt menedzsmentje fontos szempont, amelyet figyelembe kell venni mind a tervezés, mind a kivitelezés szakaszában.

    Kapcsolat

    Cím: 2131 Göd, Béke u. 29.
    Telefon: +36 20 345 2623
    E-mail: info@generalcomputer.hu
    Nyitva tartás: H-P 9-18, Szo 9-12.
    Google kereső SEO keresőoptimlaizálás és weboldal készítés
    Címkék

    KERESŐOPTIMALIZÁLÁS SEO TANÁCSADÁS WEBOLDAL OPTIMALIZÁLÁS